Tisztelt Ügyfelünk!

Ez úton szeretnénk Önt tájékoztatni arról, hogy 2018. május 25. napjától alkalmazandó az új EU-s Általános Adatvédelmi Rendelet (röviden: GDPR). Az új jogszabályban foglalt követelményeknek való megfelelés érdekében Új Adatkezelési Tájékoztatót készítettünk, amelyben egy helyen megtalál minden releváns információt arról, hogy hogyan kezeljük adatait, amikor a Pátria Takarékszövetkezet szolgáltatásait – akár személyesen bankfiókjainkban, akár internetes felületen – igénybe veszi. Megtudhatja, hogy Önnel kapcsolatban milyen személyes adatokat kezelünk, hogyan használjuk fel és kivel osztjuk meg azokat, hogyan biztosítjuk személyes adatainak védelmét, valamint azt is, hogy Önnek milyen adatvédelmi jogai vannak és ezen jogait hogyan tudja érvényesíteni.

Javasoljuk, hogy olvassa el az Új Adatkezelési Tájékoztatót, amely az alábbi linkre történő kattintással elérhető:

Adatkezelési Tájékoztató

Az Új Adatkezelési Tájékoztatót honlapunkon (www.patriatakarek.hu) is közzétettük, hogy bármikor legyen lehetősége elolvasni.

e-banking

E-banking szolgáltatási szerződés a PÁTRIA Takarékszövetkezet valamennyi fiókjában igényelhető

A szolgáltatás igénybevételének a feltételei a következők:

 

  • A szolgáltatást mind magánszemélyek, jogi személyek, jogi személyiséggel nem rendelkező gazdasági társaságok és egyéni vállalkozók igénybe vehetik.
  • A szolgáltatást igénybe vevőnek a Takarékszövetkezeti fióknál fizetési számlával kell rendelkeznie.
  • A szolgáltatások igénybevételéhez szükséges, a számlavezető fióknál szolgáltatási szerződés kötése.
  • A HÍRNÖK és a STRÁZSA szolgáltatások igénybevételéhez az Ügyfélnek GSM rendszerű mobiltelefonnal kell rendelkeznie.

 

A szerződés megkötésekor a Szerződő fél kap egy nyolc számjegyből álló azonosító számot és egy négy karakterből álló telekódot, amely az információk lekérése és a szerződéses paraméterek megváltoztatása szempontjából fontos, továbbá biztonsági funkciót is betölt.

 

HÍRNÖK SZOLGÁLTATÁS


A nap 24 órájában az ügyfelek rendelkezésére álló, GSM üzemmódú telefonokkal igénybe vehető automatizált banki szolgáltatás.

 

A szolgáltatást igénybe vevő Szerződő fél a mobil telefonjára érkező tájékoztató jellegű SMS üzeneten keresztül értesülhet a szerződésben megjelölt számlájára érkező jóváírásokról, terhelésekről, illetve a felhatalmazáson alapuló csoportos beszedési megbízások jövőbeni terhelési idejéről és összegéről.

 

STRÁZSA SZOLGÁLTATÁS


A nap 24 órájában az ügyfelek rendelkezésére álló, GSM üzemmódú telefonokkal igénybe vehető automatizált banki szolgáltatás.

 

A szolgáltatást igénybe vevő szerződő fél, GSM rendszerű mobiltelefonjára érkező SMS üzeneteken keresztül értesülhet legkésőbb a kártyához kapcsolt számla megterhelésének az időpontjáig a - takarékszövetkezet által kiadott - bankkártyájával végrehajtott elektronikus terheléses tranzakciókról (készpénz felvét bankjegykiadó automatából, bankkártyával kezdeményezett vásárlás, bankpénztári POS-készpénz felvétel).
Az SMS üzenetek tartalmazzák a tranzakció időpontját és értékét.

Csatolt dokumentumok: