e-banking

E-banking szolgáltatási szerződés a PÁTRIA Takarékszövetkezet valamennyi fiókjában igényelhető

A szolgáltatás igénybevételének a feltételei a következők:

 

  • A szolgáltatást mind magánszemélyek, jogi személyek, jogi személyiséggel nem rendelkező gazdasági társaságok és egyéni vállalkozók igénybe vehetik.
  • A szolgáltatást igénybe vevőnek a Takarékszövetkezeti fióknál fizetési számlával kell rendelkeznie.
  • A szolgáltatások igénybevételéhez szükséges, a számlavezető fióknál szolgáltatási szerződés kötése.
  • A HÍRNÖK és a STRÁZSA szolgáltatások igénybevételéhez az Ügyfélnek GSM rendszerű mobiltelefonnal kell rendelkeznie.

 

A szerződés megkötésekor a Szerződő fél kap egy nyolc számjegyből álló azonosító számot és egy négy karakterből álló telekódot, amely az információk lekérése és a szerződéses paraméterek megváltoztatása szempontjából fontos, továbbá biztonsági funkciót is betölt.

 

HÍRNÖK SZOLGÁLTATÁS


A nap 24 órájában az ügyfelek rendelkezésére álló, GSM üzemmódú telefonokkal igénybe vehető automatizált banki szolgáltatás.

 

A szolgáltatást igénybe vevő Szerződő fél a mobil telefonjára érkező tájékoztató jellegű SMS üzeneten keresztül értesülhet a szerződésben megjelölt számlájára érkező jóváírásokról, terhelésekről, illetve a felhatalmazáson alapuló csoportos beszedési megbízások jövőbeni terhelési idejéről és összegéről.

 

STRÁZSA SZOLGÁLTATÁS


A nap 24 órájában az ügyfelek rendelkezésére álló, GSM üzemmódú telefonokkal igénybe vehető automatizált banki szolgáltatás.

 

A szolgáltatást igénybe vevő szerződő fél, GSM rendszerű mobiltelefonjára érkező SMS üzeneteken keresztül értesülhet legkésőbb a kártyához kapcsolt számla megterhelésének az időpontjáig a - takarékszövetkezet által kiadott - bankkártyájával végrehajtott elektronikus terheléses tranzakciókról (készpénz felvét bankjegykiadó automatából, bankkártyával kezdeményezett vásárlás, bankpénztári POS-készpénz felvétel).
Az SMS üzenetek tartalmazzák a tranzakció időpontját és értékét.

Csatolt dokumentumok: