1. Kezdőlap
  2. Pátria Takarék Internetbank (Electra 7)

Pátria Takarék Internetbank (Electra 7)

Tisztelt Ügyfeleink!


Értesítjük Önöket, hogy 2018. december 16-án 00:00 óra és 04:00 óra között tervezett informatikai rendszerkarbantartást végzünk.


A karbantartás időtartama alatt a NetBankon a Befektetési szolgáltatások nem lesznek elérhetőek.


Megértésüket köszönjük, és az esetlegesen okozott kellemetlenségekért ezúton is elnézést kérünk!


Üdvözlettel,


Takarék Csoport

Internetbank elérés

Tisztelt Ügyfelünk!

 

Tájékoztatjuk, hogy Internetbank rendszerünk 7*24 órában elérhető. Amennyiben valamilyen oknál fogva ebben változás történik, akkor arról itt, és/vagy az Internetbank felületen adunk előzetes tájékoztatást! Megbízások beküldésre minden esetben van lehetőség, de naponta lehetnek olyan rövid időszakok (esti órák), amikor számláiról egyenleg információkat a felület nem tud megmutatni a háttér rendszerekben történő automatikus feladatok futtatása miatt.

 

Amennyiben az Internetbank használatával kapcsolatban kérdése merülne fel:

 

-          keresheti számlavezető fiókját az alábbi linken, megadott elérhetőségeken: https://patriatakarek.hu/fiokhalozat,

 

-          hívhatja ügyfélszolgálatunkat a hét minden napján, a nap 24 órájában az alábbi telefonszámon:

 06 (21) 24-24-651

         Az ügyfélszolgálat az Electra7 Internetbank, a telepített Home Banking, és a Takarék MobilBank szolgáltatásokra vonatkozóan nyújt felhasználói támogatást.
         Segítünk letiltás/feloldás, új jelszó adás és egyéb belépési probléma esetén.

 

Internetbank rendszert kérjük Internet Explorer 8 (vagy nagyobb), Opera 10 (vagy nagyobb), Firefox 15 (vagy nagyobb), Safari 5 (vagy nagyobb), Chrome 9 (vagy nagyobb) böngészőkkel használja a hibamentes működés érdekében.

 

Köszönettel,

 

PÁTRIA Takarékszövetkezet