Tisztelt Ügyfelünk!

Ez úton szeretnénk Önt tájékoztatni arról, hogy 2018. május 25. napjától alkalmazandó az új EU-s Általános Adatvédelmi Rendelet (röviden: GDPR). Az új jogszabályban foglalt követelményeknek való megfelelés érdekében Új Adatkezelési Tájékoztatót készítettünk, amelyben egy helyen megtalál minden releváns információt arról, hogy hogyan kezeljük adatait, amikor a Pátria Takarékszövetkezet szolgáltatásait – akár személyesen bankfiókjainkban, akár internetes felületen – igénybe veszi. Megtudhatja, hogy Önnel kapcsolatban milyen személyes adatokat kezelünk, hogyan használjuk fel és kivel osztjuk meg azokat, hogyan biztosítjuk személyes adatainak védelmét, valamint azt is, hogy Önnek milyen adatvédelmi jogai vannak és ezen jogait hogyan tudja érvényesíteni.

Javasoljuk, hogy olvassa el az Új Adatkezelési Tájékoztatót, amely az alábbi linkre történő kattintással elérhető:

Adatkezelési Tájékoztató

Az Új Adatkezelési Tájékoztatót honlapunkon (www.patriatakarek.hu) is közzétettük, hogy bármikor legyen lehetősége elolvasni.
  1. Kezdőlap
  2. Vállalatok
  3. Számlavezetés
  4. Bankszámla
  5. Vállalkozói deviza fizetési számla

Vállalkozói deviza fizetési számla

Devizaszámla - Határok nélkül…

Általános információk:

 

Devizaszámla - Határok nélkül… 

 

Devizaszámla-vezetésre az alábbi devizanemekben van lehetőség: 
EUR, USD, CHF, GBP, JPY, DKK, NOK, SEK, CZK, PLN, CAD
A devizaszámlával kapcsolatos kamatokról és díjakról a Vállalkozások, kisvállalkozók, egyéb szervezetek, önkormányzatok részére vezetett devizaszámlák kamat-, jutalék- és költség kondíciói Hirdetményből tájékozódhat.

 

Takarékszövetkezetünk vállalja egyéni és társas vállalkozások, jogi személyek és jogi személyiség nélküli gazdasági társaságok, valamint társadalmi szervezetek, egyházak, alapítványok, társasházak és egyéb szervezetek fizetési számláinak vezetését és pénzforgalmuk bonyolítását. 


Számlanyitásához szükséges okmányok és dokumentumok:

 

  • közokiratba foglalt, vagy ügyvéd által ellenjegyzett, a vállalkozás vagy szervezet jellege szerinti alapító dokumentum, vállalkozói igazolvány vagy igazolás
  • közjegyző által hitelesített eredeti aláírási címpéldány, vagy ügyvéd által készített aláírás minta,
  • nyilvántartásba vételt igazoló, 30 napnál nem régebbi okirat (cégkivonat),
  • adószámot és statisztikai számjelet igazoló okirat


Takarékszövetkezetünk, mind a papír alapon, mind az elektronikus aláírással ellátott és benyújtott dokumentumokat is elfogadja.

 

Kapcsolódó szolgáltatások között:

 

  • Kivonatküldés 
  • Betét lekötés 
  • Deviza átutalások indítása és jóváírása konverzióval és konverzió nélkül (belföldre és külföldre); 
  • Forint átutalások indítása és fogadása
  • Pénztári készpénz felvétel és befizetés valutában (konverzióval és konverzió nélkül)

 

Devizaszámlát és deviza betétet a Takarékszövetkezet valamennyi fiókjában lehet nyitni, vezetni. Valuta pénztári tranzakciót csak az arra feljogosított fiókokban lehet végezni, minden egyéb tranzakció a Takarékszövetkezet valamennyi fiókjában végrehajtható.

 

A valuta pénztári szolgáltatás az alábbi településeken lévő fiókjainkban érhető el.
Monor, Üllő, Sülysáp, Gyömrő, Vecsés, Pécel, Isaszeg, Budapest XVIII., Budapest XVII., Budapest VI., Cegléd, Gödöllő, Csömör, Kistarcsa; Tápióbicske, Nagykőrös, Albertirsa, Maglód

Csatolt dokumentumok: