Tisztelt Ügyfelünk!

Ez úton szeretnénk Önt tájékoztatni arról, hogy 2018. május 25. napjától alkalmazandó az új EU-s Általános Adatvédelmi Rendelet (röviden: GDPR). Az új jogszabályban foglalt követelményeknek való megfelelés érdekében Új Adatkezelési Tájékoztatót készítettünk, amelyben egy helyen megtalál minden releváns információt arról, hogy hogyan kezeljük adatait, amikor a Pátria Takarékszövetkezet szolgáltatásait – akár személyesen bankfiókjainkban, akár internetes felületen – igénybe veszi. Megtudhatja, hogy Önnel kapcsolatban milyen személyes adatokat kezelünk, hogyan használjuk fel és kivel osztjuk meg azokat, hogyan biztosítjuk személyes adatainak védelmét, valamint azt is, hogy Önnek milyen adatvédelmi jogai vannak és ezen jogait hogyan tudja érvényesíteni.

Javasoljuk, hogy olvassa el az Új Adatkezelési Tájékoztatót, amely az alábbi linkre történő kattintással elérhető:

Adatkezelési Tájékoztató

Az Új Adatkezelési Tájékoztatót honlapunkon (www.patriatakarek.hu) is közzétettük, hogy bármikor legyen lehetősége elolvasni.

e-banking

E-banking szolgáltatási szerződés 2012. január 1-től nem köthető, ez időpont előtt megkötött szerződés az alábbi szolgáltatásokat tartalmazza:

1) HÍVJON (IVR) szolgáltatás
2) HÍRNÖK (SMS) szolgáltatás
3) STRÁZSA (SMS) szolgáltatás

 

A szolgáltatás igénybevételének a feltételei a következők:

 

  • A szolgáltatást mind magánszemélyek, jogi személyek, jogi személyiséggel nem rendelkező gazdasági társaságok és egyéni vállalkozók igénybe vehetik.
  • A szolgáltatást igénybe vevőnek a takarékszövetkezeti fióknál rendelkezni kell fizetési számlával.
  • A szolgáltatások igénybevételéhez szükséges, a számlavezető fióknál szolgáltatási szerződés kötése.
  • A HÍVJON szolgáltatás nyomógombos, DTMF üzemmódú működésre alkalmas telefonról illetve GSM rendszerű mobiltelefonról vehető igénybe.
  • A HÍRNÖK és a STRÁZSA szolgáltatások igénybevételéhez az Ügyfélnek rendelkezni kell GSM rendszerű mobiltelefonnal.


A szerződés megkötésekor a Szerződő fél kap egy nyolc számjegyből álló azonosító számot és egy négy karakterből álló telekódot, amely az információk lekérése és a szerződéses paraméterek megváltoztatása szempontjából fontos, továbbá biztonsági funkciót is betölt.

 

A szolgáltatások köre:

 

A szolgáltatások működési elve egyrészről a nyomógombos, DTMF üzemmódú telefonokkal lekérdezhető, interaktív hangválaszokon, másrészről a GSM rendszerű mobil telefonokon keresztül fogadható SMS (Short Message Service), rövid üzeneteken alapszik. Ezekkel a technikai lehetőséggel élve három különböző tartalmú szolgáltatást kínálunk:

 

HIVJON SZOLGÁLTATÁS

 

A szolgáltatás egyik elérési módjában, az Ügyfél a nyomógombos telefon által vezérelve megtudhatja az alapértelmezett (előre beállított), vagy egy tetszőlegesen kiválasztott számlájának egyenlegét és a hozzá tarozó még felhasználható hitelkeretét, illetve pénzforgalmi és betét típusú számláinak összesített egyenlegét. Az egyenlegeket a rendszer a már felhasznált folyószámla és kényszer hitel összegével csökkentve adja meg. A szolgáltatás az ország minden pontjáról elérhető: 40-456-456 kék számon vehető igénybe (külföldről +36-1-224-6500). A lekérdezés során egy gépi hang segíti abban az Ügyfelet, hogy a menürendszer segítségével eljusson a számláinak az egyenlegéhez.

 

HÍRNÖK SZOLGÁLTATÁS

 

A szolgáltatás lényege hogy, az Ügyfél, igényeinek megfelelő időpontban, érték-határhoz kötve, és különböző részletezettséggel, SMS-ben értesítve lesz, a Szerződésben megjelölt számláit érintő összes jóváíró, vagy összes jóváíró és terhelő tételekről, külön kérésre a számláit a jövőben terhelő várható beszedésekről is.

 

STRÁZSA SZOLGÁLTATÁS

 

A szolgáltatásnak a segítségével az Ügyfél a bankkártyájával kezdeményezett vásárlásról, illetve pénzkiadó automatából történt kézpénz felvételről, szinte azonnal, tájékoztatást kaphat. A felsorolt kártya tranzakciók után SMS üzenetben értesítjük a tranzakció időpontjáról és értékéről. 
 

Csatolt dokumentumok: